onsdag 21 oktober 2009

Med inspiration från...

... Maud på "My Precious Home" och DETTA inlägg, köpte jag rosor på torget för att torka.
Innan de blev upphängda på tork, blev det några foton, som detta med rostiga attiraljer.
Mera rost HÄR

Nu hänger de på tork...Men titta vad som kom från Maud idag! Den fina skylten som jag vann. Ett stort TACK!
När jag var inne i Kristianstad och köpte rosorna, "råkade" jag gå in på "Indiskan" och fyndade rosduken, med nedsatt pris, med det passande namnet "Höstrosor"."-Ooopss!" Det råkade visst även komma med en tunika i min Indiskakasse. Det är den som skymtas i bakgrunden. Lite guldig och lite bohemchic, kan man väl få vara i höst?...
Det gröna glasfatet är köpt HÄR
Jag passar också på att visa upp några av mina nygjorda...
...scraps med rosor...
...och scraps med andra blomstermotiv, som t ex solrosor.
Alla scraps bygger på foton tagna av mig själv, oftast med blommor ur vår egen trädgård.
Fler scraps kan man se t ex HÄR
Förresten kan man klicka upp alla bilderna, så att de blir lite större.

5 kommentarer:

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Anna! Men åååååh vilken vacker bild du tagit av skylten. Så vackert tillsammans med rosbuketten du har hängt dit. Förresten denna sida du har är helt sagolikt vacker - så fint med svart bakgrund för bilderna gör sig så bra mot den.

Tack för tipset - ska kika in på sidan. Är som besatt - vill bara ha dessa ljuslyktor till varje pris. Du vet hur knasig man kan vara....- fick ett telefonnummer idag som jag ska ringa imorgon så NU är det nääääära....:o).

Snälla Anna kan jag få låna din bild som du tagit av skylten - den är så fin och kan göra bra reklam för mig. Länkar gör jag givetvis!

Kramar & tankar
Måd

AnnCharlotte sa...

Fina kort du gör...jag har aldrig scrappat själv men det kommer kanske en dag ;)

Margrethes hus og hage sa...

så lekre roser. Og flotte kort du lager. Jeg har ikke forsøkt meg på scrapping selv, men det ser artig ut.

Hilsen Margrethe

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej igen!

Kommentaren hamnade i "fel" inlägg. Det var meningen att jag skulle skriva i detta, men nu ligger det nånannanstans :o)

Måd

AnnA sa...

TACK för alla hälsningar&kommentarer!
hälsn
AnnA